Never thought I'd be the one to bring you down

Det är inte okej att jag somnade vid halv 11 igår, det tyckte inte schölinen och anton heller tydligen. För de ringde som galna kossor till mig och jag lät det mest bara ringa. Jag orkade verkligen inte svara. Efter ett ca tiotal samtal hade jag tröttnat på min ringsignal och plockade upp luren. Det ångrar jag lite. För jag kunde inte sova gott efter de samtalet, då de både hade hotat med att komma tillbaka med skylten och en hel del annat. Så jag satte igång ett avsnitt till av oth.

Godmorgon förresten! Kanske jag skulle ha börjat med. Vaknade typ super-early idag, pigg som en lärka kollade jag på klockan halv 7 och undrade var i hela friden natten har tagit vägen? Nu tänkte jag iallfall dra mig mot duschen och sedan äta något.

Vi hörs senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0