idol och äppel

-"jag tycker du ska sjunga för blommorna"
-"nej då kommer dem att dö"

Snacka om torr humor så här på kvällskvisten. Idol har blivit kvällens underhållning. Vet inte vad jag själv tycker om det egentligen, men jag har iallfall ätit äppel med yoghurt och kanel. Det fick vi i skolan idag, och jag kunde inte hjälpa att inte tycka om det. För det var otroligt gott, därför var jag tvungen att göra det hemma också. Så tvingade pappa att köra ner och köpa lite äppel.

Jag tänkte gå och lägga mig tidigt idag, fast hur ofta säger jag inte det och ändå hamnar i sängen runt halv 12? Jag ska försöka med alla metoder jag har. Troligtvis inkluderar det datorn i sängen, men what ever it takes!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0