wont somebody save me?

Okej! Vi har hantverksorientering eller materialkunskap, vi sitter och letar information om håret och så vidare. Helt okej. Fast jag sitter mest och väntar på att brandalarmet ska sätta igång, det skulle tydligen vara brandövning idag. Varför vi vet det är väl ganska onödigt egentligen.

Idag var de god mat också. Wokad kyckling, nudlar och sötsur sås. Inte alls tokigt. Fint väder ute också, så vi har mest suttit i solen och pratat hela bunten. Inte det minsta otrevligt. Egentligen var det här ett ganska onödigt inlägg. Skriver mest för att jag inte har något annat bättre för mig. Ganska sjukt egentligen.

Efter skolan ska jag nog springa in på hm en sväng. Vantar och mössa måste jag inskaffa, för det var svinit kallt att cykla idag ska ni veta min små vänner. Kanske en sväng inom make up store och gina också. Vi får väl se vad som hinns med innan tåget tuffar iväg.

bara för att slänga upp något!

men tack hörrni!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0