we should be apart

Jag har märkt att vi i klassen är ganska duktiga på att bara slänga ur oss kommentarer hej vilt. Två, ganska bra, exempel på dagens.
"Dem där  byxorna alltså, man vill bara slita av dem"
"Såg ni hans paket eller?"
Och misstolka går det att göra, bara fantasin flödar. Fast vem behöver egentligen fantasi för att inte förstå de roliga i det?

Nu är jag iallfall hemma, somnade på tåget, asså, riktigt somnade. Vaknade upp och kollade på klockan och lite dålig syn som man får när man precis vaknar så trodde jag att jag hade åkt way långt. Vet inte vad jag trodde att klockan var iallafall, men just då var jag bergis på att jag hade missat älmhult. Fast, 2 minuter senare saktade vi in och jag kom av på rätt plats trots det. Ganska hemsk om man någon gång skulle somna och vakna upp någon helt annanstans? Inte kul.

nu ska jag få pizza, helt okej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0