what do you want from me?

Peltola tycker jag ska be om ursäkt för det tråkiga inlägget här nedan. Så jag antar att jag måste lyda hans hårda och mycket strikta order och be om ursäkt.
Förlåt kära vänner för mitt otroligt tråkiga inlägg om min otroligt tråkiga one tree hill-söndag. Jag har inte särskilt mycket för mig idag, och det beror säkerligen på mitt tråkiga, meningslösa inlägg. As i said, förlåt simon!

Bara för att jag skulle göra detta inlägget mycket roligare, tänkte jag slänga upp min toalettbild från liatorpsfesten, men, såklart, så har jag inte bilden på denna datorn. Synd. Det får bli en annan bild, som är i en klass för sig.

och det är enbart för att jag saknar allt!

och lite smilisar, sedan är nog peltola nöjd igen!
:D:D:D!
det var enbart till dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0