2 april

No time for uppdatering i min käraste blogg.
Dagen har sprungit iväg. Jag vaknade av att mamma bokstavligen la sig över mig för att väcka mig. Det funkade och jag steg upp. Timmarna gick och jag hade mest legat och motvilligt kollat på smalville med martina. Hon vägrade ha något annat igång på tvn, så vad gör man. Efter lite lunch i magen övningskörde jag till hökön. Pratade lite med alla och hade en trevlig tid. Körde sedan hem och jag gick direkt in i duschen.

Nu är jag så gott som färdig och redo för partaj ikväll.
vi ses ikväll hörrni!

såhär kan de bli. Man blir jävligt flottig av att dansa röven av sig.
så att ni vet.


Kommentarer
Anonym

förlåt men.. hahahaha alltså VAD I HELA HAVET ÄR DETTA!?!?

2010-04-04 @ 16:15:59
URL: http://amandut.blogg.se/
Anonym

tre lite för svettiga tjejer och en pimp heheh

2010-04-04 @ 18:18:02
Anonym

ledsen o säg'att, men, no memory of this one

2010-04-04 @ 19:52:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0