9 april

Idag klev jag ur sängen klockan 5! Fattar ni? Klockan fem på morgonen. Då jag vanligtvis sover som bäst. Inte idag. Jag var tvungen att gå upp för att jag lovat min kära mother att jag skulle locka hennes hår. Hon hade tur att jag nästan hade vaknat på helt rätt sida. Förutom det att jag hade feber, ont i halsen och förkylning. Satt sådär bra måste jag säga. När vi båda var klara körde hon snällt ner mig till stationen och jag bamsekramade henne hejdå. Idag åker hon till thailand, buhhh.

Frisörtekniken var bra och vi fick göra massa fina uppsättningar med loops. Naturkunskapen har spårat ur. Just nu sitter vi och kollar på när två ormar parar sig. Ja. Det är bara en liten del av denna lektion. Vi kom dessutom på fredrik med att sitta och kolla på denna ormporr helt själv. Där Danne, där har du någon som kollar på djurpor!! Maskar har varit en diskussion alla har deltagit i och vi är nog allmänt trötta just nu. En rast med jenni och anna ute på däcket med solen var bra. Nu återgår börjar vi prata om tvillingkossor som är sterila.

hm.
jag vill hem.
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0