Black Brown yellow and white chics

Att äta taxis två gånger på en och samma dag rekommenderar jag inte. Efter lite mat i magen tillsammans med Martina och hennes kompisar vad min mage full av både det ena och det andra. Det kom lite mer folk och en trevlig stämning tillkom. Halv 12 fick jag nog och drog mig bort till pappa som höll sig instängd på mammas rum. Somnade tre gånger innan jag kunde gå och lägga mig i min egna säng. Fick inte sömn där eftersom vi hade sleepover gäster här och inte var de tysta. Det är nog smällar Man får ta. Idag har jag hjälp pappa med altanen, oljat och skruvat lite. Den blir nog fin när den väl är klar. Nu har jag istället lagt mig horisontellt på en solstol och suger åt mig alla solstrålsvitaminer kan få. Det går sakta framåt, 10 minuter sol, 5 minuter moln. Kyligt. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0