darkblue

Alla som tycker det har varit en händelserik dag räcker upp en hand! Julia bör hålla med lite på den punkten. Idag trodde vi att vi skulle få göra något asroligt på frisörtekniken. När vi kom till skolan och mötte våra lärare visade det sig vara
- olja saxarna
- utvärdera frisörteknik A
- utvärdera skolåret
och sist men inte minst - städa!

Det tog hela lektionen och lite till med tanke på att vi lämnade det hela lite halvdant. Hamburgaren i skolan smakade lika dant som de har gjort de tio senaste gångerna vi har blivit bjudna på det. Istället gick vi till stan, julia och jag. Jag köpte linnet som jag och amanda har dräglat över, hon hade förstårs redan köpt det. Härmapan kristin, men jag rå inte för det. Sedan hade vi lite naturkunskap, spårade ur idag också. Jag orkar inte berätta mer än att vi lekte djurleken istället för att arbeta och på tåget hem fick jag i mig 8 bilar i munnen. Vi tävlade om det, jag vann. Fast nä det gjorde jag nog egentligen inte, men åtta bilar är mycket för en käft som min.

nu ska jag bre mackor tills imorgon och sedan knalla bort till julia.
ikväll ska jag till bråthult och dansa hejvilt med mina fina.
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0