fint väder

Släktmiddagen igår var bra. Vi bjöds på otroligt god mat och inte för att tala om efterrätten! Jag fick träffa mina fina farbröder och fastrar med sällskap. Jag har nästan glömt hur otroligt söta alla är! Vi pratade och pratade, åt och åt. När klockan började närma sig tio åkte jag och martina hem, vi lämnade pappa hos hans syskon ett tag till. Väl hemma kollade jag på slutet av millennuim och efter det gick djävulen bär prada på tv4. Somnade till den och vaknade klockan 12 idag. Galet att jag sovit bort denna fina dag! Jag har iallafall tagit en powerwalk i spåret med martina, det var skönt.

Nu vill jag åka och köpa glass och njuta av den i de finafinafina vårvärdret.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0