I'll be going home

Jag har legat flera timmar i stolen på gräsmattan, hittade en plätt som låg i lä och då fick bikinin åka på faktiskt. Helt galet att det haglade/snöade för några dagar sedan och huxflux ligger jag i bikinin och glassar med brillor. Vad jag försöker säga är att jag trivs med det och det får gärna fortsätta såhär.

Jag har faktiskt jobbat lite idag, inte enbart nöje här. Hjälp pappa att skruva och moja med altanen. Sedan gick vi en tipspromenad i haganässpåret. Kan ni gissa vem som hade 8/12 rätt och där med slog både pappa och syrran? Jo. Det var jag. Hehe. Jag kände mig duktig och vi åkte och handlade lite. Hemma igen somnade jag en stund och snart ska jag trippa bort till linne för att träna lite dans. Imorgon är det gymnastikuppvisning som jag tidigare skrev om. Är lite små-nervös för det var ett helt år sedan jag var med. Shit pommefritt.


stor fot


hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0