I'm still alive but I'm barely breathing

Mina skor är blöta, min tröja är blöt, mina strumpor är blöta, min jacka är blöt. Hela jag är blöt. Det regnar ute. Jag och lisa har hittills haft världens sämsta timme. Vi skulle på den timmen hinna åka till teleborg, lämna väskorna och åka tillbaka för att äta. Det gick inte alls som vi ville. Regnet öste ner och vi blev dygnsura på 2 sekunder. Busstiderna passade inte överhuvudtaget och vi spranggick mest hela tiden. Nu är ingen av oss sugna på valborg kan jag garantera. Med ingen mat i magen snodde vi åt oss två knäckebröd hos fanny och fortsatte vår tripp till busshållsplatsen.

Förresten, igår gick jag besked på att jag skulle på jobbintervju. Fattar ni?! JOBBINTERVJU. Sommarjobb kan vara nära nu..

Må det inte regna ikväll
simma lugnt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0