let me tell I adore you

Jag hade kul igår! Det blev inte mycket till dans, men med gott sällskap hela kvällen fick vi det ganska trevligt. Vi fick in många födelsedagsbarn på samma kväll. Josefine, Robin och Gustav. Vem som raggade på vem vet inte vi och kommer aldrig få reda på. Och min promenad hem med robin och daniel var hektisk. Alla hade rätt och alla hade fel. Ganska sjukt. Straight to bed när jag kom hem.

Idag vaknade jag av att jag trodde huset hade invaderats av tuppar och hönor. Jag gick upp, ruskade av mig lite och upptäckte att det var tvn. Att blunda är numer inget alternativ. Nåväl. Nu skiner solen för fullt och jag har egentligen för mycket att göra. Bäst att sätta igång, so long.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0