lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off

Jag tror jag har drabbats av humör svängningar och det är inte okej. Jag gick en promenad med Johanna, blev på bra humör och suktade efter glassbilen som spelade sin signal två meter ifrån mig. Jag ville springa bort till den och bara gråta som en femåring för att få en glass. Istället gick jag snällt efter johanna och vi pratade och pratade. Hon är bra.

Nu har jag lagt allt som heter skola åt sidan, istället kollar jag på falken och dricker varm oboy. Rätt okej att vi inte ska ha idrott imorgon, fast vet inte vad jag tycker om teori. Jag hoppas på strålande sol och tretåget. Okej gud, ge mig vad jag vill ha nu. För en gångs skull :)


sol och 27fuckinggrader. JA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0