those dancing days

Amanda gav mig just en fet suprise alldeles nyss. Valborg kan sluta i princip hur som helt lät det som. Ser fram emot att spendera den i växjö med fina mates. Tråkigt nog han bengan valt att inte spendera den med oss, utan istället vara i paris av någon anledning. Kan inte riktigt förstå vad hon ser i paris, ja menar. Dissa oss för paris? Där är det ju bara 20+ och skinande sol. Vem vill åt de?

Igår var det förresten ett helt år sedan vi hämtade Molle. Tiden har gått galet fort och jag minns det som om det vore igår. Vi båda blev lite åksjuka i bilen. Fast det var inte jag som spydde. hehe. Då var han bara en liten skit som sprang runt i huset och kissade på allt jag ägde. Han sov 20 timmar om dagen och hade inte ens lärt sig skälla. Tänkt vad hans liv måste ha varit enkelt då. Nu skäller han på andra hundar och vi skäller på honom. Nåväl, han får ju iallfall mat i massor och vatten, en hel del kärlek också, han bör inte klaga.

Förresten igen, precis just nu, om en månad dåva, så sitter jag, lisa, amanda och matilda troligtvis inne i vårt egna öltält och pimplar vin och lyssnar på musik genom ipodhögtalarna för 50 spänn. Eller så står amanda och lisa och sjunger till alla låtar som banden kommer att framföra och jag står som en idiot och försöker läsa deras läppar på förhand så att jag också kan sjunga med i låtarna. Ett tredje alternativ är att vi redan ligger i tältet, lagom däckade. Pick pick pick.

Peddoblicken och fet arm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0