tinnitus i hjärtat

Idag när jag sov på tåget lyssnade jag på musik och blundade hårt. Vet ni vad jag såg? Jag såg ett helt windows media player-tema framför mig. Ni vet en sån mörk bakgrund där massa färgade konstiga figurer rör sig ut och in, upp och ner. Jag tänkte jag skulle döpa den till trainconfusing-theme. Med ett fotogeniskt minne kan jag nog återskapa den och skicka till windows, den skulle bli starttemat för hela skiten.

Förresten så rådiggar jag att man kan se varandras listor på spotify också. Nörden själv har talat. Nu behöver man aldrig patetiskt skriva till folk om musiktips. Vilket inte hände så ofta förut men ändå. Nu kan bara sno dem hur som helt. Utan att de ens vet det! Perfekt skulle jag stava det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0