the thanks i get

Öppet och ärligt snack nu. Jag har träningsvärk och skäms rätt bra över att jag har fått det. Att jag hade lite träningsvärk i ryggen igår förklarar en tuff gymnastikträning. Så hårt har jag inte kört på länge nu.  Bara att köra ett styrke/uthållighetspass på idrotten förbättrade den duktigt mycket mer i ben och lår. Efter den hårda och tuffa idrotten belönade vi oss med att gå på stan sådär innan lunchrasten. Inga fynd och inte ens en sol. Gick tillbaka till skolan för att få lite mat i magen.

Svenska stod på tur och vi pratade åter igen om sagor och fabler(?). Vi myste ute i solen på rasten och när vi slutat gick jag, amanda och julia bort till linnéparken. De åt godis och jag glass. Mysigt trots kylig vind och moln. Åkte tåget med alle hem och cyklade direkt till träningen. Hej och hå vad det går. Nu är jag hemma igen, har slängt i mig lite mat och ska snart knalla bort till min säng. Dödstrött skulle kunna vara ordet, men jag är mer död än trött.

måste läsa lite engelska också
sucky.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0