en famn för mig

Jag har förhoppningsvis sålt mina sista jordgubbar, till mamma. Igår satt jag nämligen i en halvtimme med tre askar kvar. Det var surt. En trevlig kille på maxi köpte en av mig, han kände sympati för mig att sitta där. En god gärning kallade han det, det var det. Nästa goda gärning gjordes av mamma som köpte de två sista. Efter att jag hade bönat och bett om det. Hehe. När vi kom hem gick vi bort till vårt hallonställe som vi upptäckt under dagen när vi var ute på promenad och åt mjukglass på ikea. Dit gick vi och plockade jättmånga hallon som vi mumsade på. Åt lite äppelkaka och vaniljsås också.

På kvällen åkte jag hem till julia och där fanns också en carolinan. Vi pratade och myste framför en film. Så himla bra tjejer. Klockan blev halv 1 och mamma kom för att hämta mig och köra hem carolina. Några minuter över ett ringde lisa och lät mig få höra lite på nr 1, maskinen. SÅ BRA! Hade kunnat lyssna på hela spelningen men efter fem minuter sittandes helt tyst och lyssna slutade jag plåga mig själv och tänkte på siesta istället. Somnade gott till beck.

I morse var jag och mamma ute och gick med molle, i pissregn. How fun? Skitkul. Nu har jag druckit kaffe och ätit baguett, sådär vuxet. Ska fortsätta i vuxenspåret och vika in min kläder i garderoben som jag lovat mamma i tre dagar nu.

17 dagar, sedan sitter vi där i skolan igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0