hey world i'm tired

Sådär ja, sista doppet taget. Välkommen höst!
Klockan ringde halv 6 och jag kunde gladeligen vakna upp pigg och glad. Gårkvällen spenderades åt att kolla på hachiko, sex and the city 1 och uptown girls. Typ fyra filmer, för satc-filmen räknas som två filmer för den är så lång. Så med andra ord var jag uppvilad för en ny dag. Galet mycket nytt folk på hela skolan, men det var spännande. Träffade våra nya frisörlärare och fick massa information. På lunchen kom den oväntade bomben. Ketchup ÖVERALLT! Nu vet ettorna iallfall vad man får och inte får göra. Man får göra allt, faktiskt.
Efter mat var det dags för att haffa en varsin förstaklassare och frisera lite. Tillbaka till gamla vanor, typ. Kul och vid 2 fick vi gå hem. På subway lurades jag av att köpa en kaffe latte till mig och amanda, som skulle kosta 10 kronor. Det gjorde den inte. Men ändå.. det var gott liksom. Lite kul på tåget som måste vara det jag har saknat ganska som mest innan vi sa hejdå och jag åkte hem på min cykel.
Redo som fanken för sängen, dags att börja vänja sig. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0