hold my hand

Inser hur oaktiv jag har varit hela denna helgen. Fast egentligen har jag nog fått rätt mycket gjort. Idag har jag varit i bråthult och fått en föreläsning av Åsmund, veterinären. Han är så snygg så jag dör varje gång jag ser honom, en sån man vill jag ha. hehe.. Det var trevligt iallafall, fick lite god fika och sådär också.

Alldeles nyligen gjorde jag en total misslyckning av pannkakor. Det skulle bli till fyra personer och räckte till typ mig. Lite damp ner i papperskorgen kan man väl säga, innan mamma fick ta över alltså. Hatar pannkakor från och med efter att jag ätit upp den sista jag har kvar.

Ska läsa i boken tills träningen börjar, fina grejer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0