it's a beautiful day!

Fullt upp hela dagen idag och det känns riktigt bra. Hinner bara kort och hastigt.

Vi har haft frisörteknik hela dagen och klippt på våra manliga och kvinnliga dockor. Hel form, ökandelängder, gradering, lika längder - you name it! Jag fick med vartenda klippsätt idag, även ett klipp i långfingret och ett i pekfingret. Två gånger idag, det känns som att jag har börjat om på ruta ett vad gällande klippning i fingrarna. Jag skyller på lång väntan mellan klippgångerna, hehe.

Mot tretåget fick jag reda på att alexandra fick något som kallades för snor i näsan när hon var förklyd, det tyckte jag var konstigt. Vem brukar få det? Iallfall så knallade jag och lisa hem till mig, pratade, åt nudlar och mackor sedan körde pappa hem oss till henne. Vi tränade järnet i två timmar. Trötta i armar och ben la vi oss framför tvn. Sedan kom mami och hämtade mig.

Nu ska jag gå och lägga mig, DÖDSTRÖTT.
fin dag
fina vänner
fina fina fina!

fuck snö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0