monday

Ganska skönt att kicka igång dagen lugnt och stilla. Som jag trodde var det min tur att experimentera lite med mitt hår. Efter lite om och men blev det tillslut ljusbruna slingor i folié. Vet inte riktigt hur det blev, tror det blev okej iallafall. Emelie gjorde ett finfint jobb i vilket fall som helst.

Vi åt mat i skolan och tog sedan 12tåget hem till älmhult. Har varit och handlat lite med martina och pappa, nu väntas svenskan som ska lämnas in ikväll. Suget är sådär, men jag har ju bra med tid innan träningen iallafall, som jag förövrigt ska försöka masa mig till idag. Förra veckan föll jag för frestelsen att stanna hemma i soffan och ligga på latsidan.

PUSS!


Kommentarer
förre

blåmärkena kan varit från när du däckade och ramlade ihop på dansgolvet också :)

2010-02-16 @ 19:13:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0