mystiska killen med kilten

Det finns en hel historia bakom denna bilden. Att avslöja vem bilden föreställer skulle vara lite genomtänkt som att erkänna mordet på olof palme. Inte en bra idé med andra ord. Det skulle ge onda konsekvenser och jag riskerar mitt egna skinn genom att lägga ut bilden. Bilden är inte arrangerad men hur bilden togs får förbli en hemlighet mellan oss 4. Meningen med bilden var mest att jag ville påminna johanna om denna kvällen och tacka för ett gott sällskap. Det är aldrig försent att tacka, trots att det inträffade för 7 månader sedan. Killen med kilten skrämde mig, men för att göra en lång historia kort, kvällen var allt utom dålig.


Kommentarer
Johanna

ja den kvällen var allt utom dålig! En av dom roligaste kvällarna jag har varit med om faktiskt. Jag får väl allt ta och tacka dig med :) Tack för en riktigt rolig kväll för 7 månader sedan!

puss

2010-02-11 @ 12:48:51
URL: http://Johannandersson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0