längst fram i taxin

Idag blev jag lite förbannad på sj, men mest på snön. Vi kom bara till alvesta och fick vänta i 50 minuter på en buss som tog oss till växjö. Följden var en sen komst till skolan och vi blev kastade in i att göra en uppsättning på 45 minuter. Det blev skit och fult, skitfult rent av. Sedan fick vi göra en lek av alla dockor där man skulle frisera en docka i två minuter och sedan byta. Många fina frillor hehe.

Lunch och sedan fortsatte vi med att fläta och schamponera. Allt detta har vi gjort tillsammans med tre gulliga tjejer från FR3. På vår eftermiddags rast poppade vi popcorn som julia hade över i väskan bara sådär. Det gillades inte bland dem som inte fick smaka, men vi som fick smaka tyckte de var delikat och att det borde finnas tillgängligt varje fredag. deep talk hela dagen idag kan man nog säga, fast jag tror att det gjorde oss alla nytta.

Kladdkaka smakade bra idag och en runda i byn med syster.
nu ska jag krypa ner i soffan med ett fett duntäcke och mina duntofflor och mysa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0