but leaving now would be a good idea

En minst sagt bra start på dagen, trots att jag klev upp ganska sent. Kikade ut när jag vaknade, fortfarande snö och ny kommer. -6 grader. Inte så värst sugen på en promenad, tur pappa redan tagit hand om det. Istället hörde jag mamma klaga på hur dålig jag var på att städa mitt rum, så jag tog tag i det idag. Nu hoppas jag få höra ifrån henne hur duktig jag är på att städa mitt rum, hehe.

Nu håller jag och Martina på att baka godsaker här hemma. Vet inte riktigt vad det ska bli, som en kladdkaka i muffinform med fyllning tydligen. Får väl se hur gott det blir. Sedan tänkte jag hoppa in i duschen. Låter dagens planer vara ganska så öppna, men tänkte ändå att jag skulle få in den där promenaden.  Johanna brukar vara öppen för alla förslag.


trist att min betty alltid ska åka fram när man är glad,
men man får vara glad!


Kommentarer
Anonym

HELLO KITTY, din årskrönika är för lång, det går inte läsa den juuu!

2010-01-03 @ 20:10:40
URL: http://amandut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0