mister cool

Att ligga utslagen på soffan nu är rätt så skönt. Det har varit en lång dag idag med en hel del frustrationer mot eftermiddagen. Matte stod över på listan. Jobbade lite med excel och lite i matteboken. Lite frulle och lite mera siffror hit och dit. Ingen vidare lunch idag, den innehöll mest bönor. Så vi spenderade vår lunch i matsalen och planerade vår sommar. Jag längtar redan efter sommar och sol, fast först får gärna våren träda fram. Efter att vi spårat ur (som alltid!!) med cykelturen, gick vi vidare mot lektionsalen där engelska väntade. Lite hörövningar och nårga skrivuppgifter senare slutade vi.

Jag lisa och amanda givck mot stan och vi såg för många saker vi ville ha. Ville nästan gråta över min ekonomi ett tag, men tog mig samman och låtsades inte kolla på plaggen. Tror det var bäst så. Mötte upp våra andra tågmates och åkte till älmhult där jag skulle fixa andra tågbiljetter inför helgens flykt. Gick inte alls bra då alla x2000 platser var slut. Great. Istället får vi ta ett tidigare tåg och döda tid i nässjö i cirka 2 timmar. Tur nässjö är nästan lika stort som stockholm då, så att det finns lite att roa sig med. hm, kanske inte.

Jag har precis duschat och ligger som jag sa rätt skönt. Fast har förflyttat mig från soffan till sägen där jag ligger minst lika bra, om inte bättre. En tallrik spagetti och köttfärssås satt där de skulle i magen. Just nu ligger jag och lyssnar på min nya spotifylista med låtar som inte får glömmas bort. Därför har jag så fint döpt listan till "oförlåtligt att glömma". Kanske jag delar med mig.

Frisseteknik imorgon, YEY!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0