heart of a lion

Jag har världens finaste vänner, utan tvekan!

Idag var skolan lika bra som den alltid är. Vi pratade om hårfärg och fick sedan färga våra dockor med balsam. Huxflux var klockan mer än tre och vi slutade. Begav oss mot biblioteket där jag och julia öppnade våra hjärtan och sedan traskade vi vidare mot ica. Där åter igen, jag och julia, skulle handla. Tåget gick och vi åkte, lite prat och sedan slocknade jag i sätet. Vaknade när den irriterande rösten berättade att vi var i älmhult och jag åkte vidare till haganäs. Träning! Sakta men väldigt säkert går det framåt. Körde lite hejvilt i min egna värld.

Nu är jag hemma och nötar engelska oregelbundna verb. Har precis ätit lite morätter och vet inte riktigt vart mitt huvud är påväg just nu. Återstår väl att se vart jag har hamnat vid slutet av kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0