hello seattle!

Jag är lite ledsen över att våra lediga måndagar är över, vi får istället nöja oss med sovmorgon till kvart över 12. Som å andra sidan inte är något att hysteriskt gråta över. Istället för att stiga upp halv 6 så sov jag ända till halv 8 idag. Åt en lång frukost, tog en varm dusch och hann till och med vila lite på soffan. Jag fruktar lite för hur det ska gå att stiga upp imorgon.

Idag hade vi bild och form för första gången med Marie, som för övrigt verkar vara helcool. Vi pratade lite om färgläran och så fick vi pyssla lite. De var mysigt. Efter skolan tog vi tågåkare en fika på askelyckan, g-o-t-t! Riktigt kalas att träffa alla fina idag! Känns helt okej att vara tillbaka i rutinerna också.

Nu sitter jag och drar bort alla tippar från naglarna och har precis ätit. Känns bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0