I'll come back to you someday

Matte och engelska var ganska så okej idag actually! Med lite frukostpaus och apelsinfika så klarade vi oss igenom dagen ganska bra. Jag behöver egentligen inte säga mer än så. Jo, nämna att det var snöstorm också kanske. Gosch. Tåget var bra och vi hade kul. Liten punkt där också. Min svarta jacka var inte längre svart, den blev vit när jag steg innanför dörren, för er som antecknar.

vi saknade också julia och amanda idag.
nu stickar jag som en gammal tant, ett pannband för min mössa har någon jävel slarvat bort. Kan vara jag, kan vara någon annan. Vet inte riktigt, men vad jag vet nu är att jag ska duscha och äta apelsin. hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0