lit up the world as I fall asleep

tio i tio, i'm up!
Kände att jag  var tvungen att snooza de där 50 minutrarna innan jag kunde kliva upp och in i duschen. Imorgon tar vi ett nytt tag!

Idag borde jag kanske inte skriva mina planer för dagen, de verkar aldrig riktigt stämma över med det jag har skrivit ner. Vi alla får helt enkelt leva i ovisshet idag, även jag. Vad jag hoppas på är att träffa de saknade. Hade mer än gärna följt med mami till kristiansstad idag, fast jag vet att det skulle gå illa åt min plånbok. Därför tog jag mig själv i örat och sa bestämt nej. Nu ska jag rota lite i kylskåpet i hopp om att finna slumrande frukost.

Då hörs vi senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0