och du säger att det är uppenbart att det aldrig var du och jag

Mötet var snabbt avklarat och tog endast 45 minuter. Jag körde hem i snön och skrämdes till döds av en isbit som krashades mot rutan. Sådär rolig biltur med andra ord. Jag och pappa lagade lite mat efter vår hemkomst och det blev gott. En lång dusch och letat tågbiljetter till nässjö har jag tryckt in nu under den senaste timmen. Nu tänkte jag lägga mig i sängen och försöka somna ännu tidigare idag. För det blev inte så tidigt igår trots mina trötta ögon. Ikväll kan jag verkligen behöva det, för det vankas en intensiv onsdag med matte och svenska.

Har förresten fortfarande inte förstått mig på vad puffa på facebook är? Varenda individ puffar ju, men jag ser ingen som helst mening med det. Det är ju inte så att de kommer en pust som gör att jag blåser omkull från stolen, eller att jag får en snyting bara sådär! Bättre att puffa på riktigt, imorgon ska jag puffa hela älmhult, starting with tågmates! Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0