Dancing pm

Här har det minsann inte varit mycket aktivitet sedan i tisdags. Who's the blame? Jag själv har prioriterat jobb före sena kvällar, solen framför datorn och gott sällskap istället för ensamt tvtittande. Vilket i och för sig har förekommit en hel del på kvällarna. Egentligen har jag väl inte särskilt mycket att berätta heller. Entreprenörskursen är nu över och jag är redo för att bli årets entreprenörs fruga. Hehe. Skämt åsido Amanda! Draknästet gick över förväntan, men det gjorde det nog för alla grupperna. Vi bjöds på jordgubbstårta och fick diplom som avslut. På kvällen åkte jag, pappa och Martina ner till näset för att ta oss ett dopp, det var skönt. I torsdags förresten så köpte jag ihop lite fika och tog med mig johanna ut på sjön, stranden närmare bestämt. Solen gassade, vi fikade på kladdkaka, jordgubbst, sorbetglass och ahlgrens bilar. En så kallas mysig kväll på stranden. Dagen till ära har bjudit mig på jobb i fyra och en halv timme i oerörd värme. Satt i en hel timme utan jordgubbar då jag hade sålt slut på alla jag hade och frubärnissarna hade gjort lite felbedömningar, hehe. Åkte hem och solade när jag jobbat klart. Sedan åkte jag och pappa till hökön för att kolla in den årliga marknaden, som förvisso inte var mycket att skryta över. Åkte hem efter att ha bekantat oss me alla slags gubbar och människor som håller hu där. Ner till bökhult för en mysig liten stund tillsammans med Julia, Carolina och Amanda. Choklad, vin, livemusik och mygg. Det är de går ut på. Nu ligger jag i sängen redo för att sova, inom väntas tidig uppstigning och jobb. Woho! Förresten så får ni ha lite överseende över att allt är skriver i ett stycke, det är mer komplicerat än vad ni tror att hoppa ner en rad. Ja, eller det funkade inte när jag gjorde det. Hehe nähe, sova! Hoppas ni har det bra, eller ja, vissa av er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0