everybody crash and burn

Mysig kväll i bökhult med lisa fick fredagskvällen att springa förbi lite fortare. Glass och prat innan vi gick vidare hem till henne och kollade lite film. Bra!

På lördagen åkte jag, mamma och pappa för att inhandla en ny kamera till mig. YEY! Nu kanske det till och med kan bli lite bilder tagna. Måste nog börja använda den lite försiktigare än vad jag varit med mina andra två kameror. Dyr var den. Inga öl eller cider på denna den här gången, he. Efter de ville jag gå i affärerna lite, men hittade inte ett smack. Ett par shorts var allt jag fick med mig hem. Åt thaimat innan vi begav oss hem.

Vädret känns lite sisådär idag, har inte riktigt hunnit kolla ut innan jag satte mig här. Tänkte mest ladda ner lite musik och slänga in på mobilen. Ska nog ut på sjön idag ifall vädret tillåter, mys.





nähe, time to go. hejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0