nice to meet you anyway

Okej. Detta inlägget skrev i söndags och har av någon anledning inte publicerats, så ja.. här har ni det.

Hettan har visst slagit till här ja. Det är fruktansvärt varmt och idag har jag faktiskt fått lov att klaga lite. Jag går runt här hemma och väntar på bättre tider, känns det som, men jag vet att det kommer inga bättre tider. Egentligen är just nu ganska bra, men trots det inte nog. På något vänster går jag alltid och väntar på något bättre. Jag har aldrig lyssnat när du lovat, aldrig ställt några krav, som Horn hade sagt. I mitt horoskop stod det dessutom att jag skulle få en söndag med mycket tankar. Helt rätt so far. För det är nått som saknas och har gjort ett tag nu. Jag behöver bara ett ord, ett.

 

Igår åkte vi ner till femlingen med familjen Persson och delar av Gustafsson. Där blåste det som sjuttsingen, men varmt var de. Hade varit mycket mysigare om vi inte hade haft med oss molle som skulle skälla på hundar. Ack. Åkte hem efter ett par timmar i hettan, ganska nöjda ändå.

 

Idag vart det 32+ och jag har plågats här hemma. Jag har inte kommit ifrån huset mer än när jag och mamma gick ner till time för att köpa glass. Istället försökte jag så gott jag kunde att jobba på brännan. Resulterade i att jag gick in var femtonde minut för att jag höll på att dö av värmeslag. Sån sommar har vi här i Sverige ska jag säga dig. Växlade mellan fram och baksida, mage och rygg tills jag tillslut fick nog och slängde det åt sidan. Åt en piggelin och blev pigg. Kollade lite tv och sedan fick vi besök. Här har de grillats kött och ätits. Det kan ha varit dagens bästa med tanke på att jag levt på vattenmelon HELA dagen. Fast som förvisso inte heller är så tokigt. Vatten är bra, melon är gott. Win win. Lite rödvin på de och så var alla nöjda. Don't worry, jag smakade inte ens, luktade inte heller. Men jag fick de på fingret, ville spy. Hehe.

 

Nu av någon anledning sitter jag här? Plus att jag spelar bubble shooter. Inte okej egentligen. Svettas som en gris gör jag också, fresch, hehe. Imorgon blir det troligtvis att åka ner till havet igen, förhoppningsvis. För måste jag stanna hemma en dag till, då skjuter jag mig själv. Tack för mig!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0