13 juli

Söndagskvällen var mysig trots ett jädrans oväder med blixtrar som lyste upp hela himeln. När åskan drog igång satt jag ensam på mitt rum och envisades med att kolla på the strangers istället för VM-finalen i fotboll. Sedan såg jag lite blixtrar och hörde lite muller och blev rädd och sprang in i vardagsrummet. Kollade ca fem minuter på fotbollen tills tvn dog, då satte jag mig på golvet och kollade upp mot den ganska fina kvällen. Kanske har jag övervunnit min rädsla för åska? Det vore väl de. Somnade så småning om, men inte på mitt rum. Där var de 35grader varmt så jag tog mitt pick och pack och la mig jämte martina, hehe.

Efter mycket om och men och tvek så tog jag, martina och mamma bilen mot hällevik ytterligare en gång. Det var perfekt väder och vi både badade och spelade strandtennis. Solade och åt smälta glassar. Hur mysigt som helst skulle man kunna säga. På kvällen mötte jag upp julia vid kyrkan. Vi cyklade vidare mot bökhult för ett kvällsdopp innan vi begav oss hem till lisa för lite party. Vart lite hän i byn innan klockan blev 3 och jag begav mig hem. Fin kväll ändå, flingorna var ju bara grädden på moset, pricken över i:t.

Idag har jag varit inne mest hela dagen. Det var en sådan dag helt enkelt. Åkte och handlade med pappa, var ute och gick med honom en runda nu ikväll också. Skön dag ändå.

hehe, lite hundkursavslutning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0