24 juni

Igår var det inte mycket verkstad skedd här. Jag skyller på dåligt med tid och för mycket lathet som regerar för att få mig att trycka igång den stationära.

Igår fortsatte jag i samma dagsrutin. Vaknade halv åtta, åt, gjorde mat(mackor) och cyklade till haganäs. Där fick vi jobba med jobbiga matteuppgifter om bokförin, jag kan bara garantera att min hjärna, den har tagit sommarlov. Fick lite besök av den där sölve som pratade om växande älmhult. Lång tid att lyssna men han hade väl en del att säga. Lite lunch och sedan fick vi sitta vid datorerna. Halv 3 typ, cyklade jag hem.

Vid 6 körde jag och pappa upp till bråthult, försökte få pli på molle, åkte hem sedan till ett hus där martina hade sällskap. Jag gjorde pastasallad, sedan spelade vi alla barngeni och pratade. 12 gav jag upp och gick och la mig. Idag blir en förjävlig dag. För er som känner för att lida med mig, gör de(!!). Idag ska jag nämligen vara på haganäs från 9-15 och cykla direkt till maxi för att jobba där 15-21. Fattar ni? TOLV TIMMAR. Kommer vara dead imorgon. Så, mitt sista inlägg här på ett tag känns det som. farväl.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0