all your dreams collide

Fick upp den här sidan som en rutin. Vet egentligen inte vad jag vill skriva eller har i tanken. Jag är, och säkerligen många andra, trött på mina vardagsinlägg som inte har någon som helst mening. Ett inlägg som skrivs bara för att jag måste, för att få peace med min själ liksom.

Steg upp ur sängen halv 8 idag, trots att klockan inte skulle ringa förrän 8. Pluspoäng till mig som går upp innan klockan, inte varje dag det händer. Övningskörde ner till diö för att lämna martina på ekebo. Have fun with the oldies kände jag när jag körde iväg igen. Snart ska jag bege mig ut i spåret igen för att svettas lite, solen kikade precis fram genom det ytterst lilla fönstret som befinner sig andra sidan rummet. Fast nu blev det ganska mörkt i rummet igen. Bäst att bege sig.

Inatt så drömde jag förresten att jag albino. Tänkte att ni ville veta. Tjohej

hehe mysis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0