baby its fact, all of it is true

Var bra att det är molnigt när vi är inne på haganäs och fint när jag kommer hem. Made my day typ. Idag fick vi lite uppgifter att arbeta med, svåra, lustiga och sjuka typ. Fick sluta halv tre och då hade molnen försvunnit. Jag raceade med mig själv på cykeln hem, la mig på altanen med en glass i handen. Fint ska det vara.

Var på maxi med pappa en sväng, köpte nytt skrivblock och ett fotoalbum. När jag kom hem började jag klistra in alla 300 foton jag hade beställt från fuji för längesedan. Dags att det blir något av de, men klart fick inte alla plats. Dessutom tog det nyinköpta limstiftet slut. Snacka om att vara kortvarigt. Jag som ändå snålade. Nåväl, får köpa nytt imorgon helt enkelt.

Nu har jag nog lite ont i huvudet, ja det har jag närmare bestämt. Ska lägga mig i sängen snart, hehe tidigt ner tidigt upp. Imorgon ska det visst komma en Sölve från växande älmhult och föreläsa lite för oss. Nyttigt och bra. Hej så länge va.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0