bal

Skapligt stressig dag. Idag har jag mest hjälpt mamma att städa huset, eller tja, mitt rum iallafall. Sedan la jag mig på madrassen utomhus och solade lite. Galet fint väder har det varit hela dagen idag. Klockan 12 satte vi igång med martinas hår och så sminkade jag henne. Hon blev fin, precis som hon alltid är! Tog lite kort här hemma innan vi begav oss mot parken där alla andra fina tjejer och killar befann sig. Klockan 5 åkte jag och pappa hem, hämtade molle för att sedan åka vidare till Bråthult. Lite lydnadskurs, många myggbett och en kulglass på time. Så jäkla najs.

Mindre najs nu är att jag ska skriva en sida om Euro. FuckingApTråkigt. Fattar 0. Zero. Nada. Nothing. Ja ja, hur som haver, skollivet är väl snart över för ett sommarlov nu iallafall. Man har något att se fram emot. Time to get started!

:(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0