come on barbie lets go party

Ät aldrig mariekex när ni har hosta. Nu blir det jag som får städa upp bordet och dammsuga golvet hehe.

För övrigt har solen varit lite si och så idag. Det har legat ett litet molntäcke över hela himmeln, men det gör faktiskt ingenting. Jag har hjälpt mamma att tvätta bilen, eller ja, jag tvättade taket åt henne för att hon inte nådde upp eller vågade ställa sig på en tre-trappad-stege. God gärning från min del eller bara ett smart drag för att inte få henne till att slå ihjäl sig. Win win. Sedan var jag utmattad och somnade lite på soffan, gick ut i solen och solade lite sedan. Nu är den ganska borta igen.

Igår var också en väldigt mysig kväll. Vi hade svårt för att hitta någon tänkbar underhållning för kvällen. Efter några om och ett par men så hamnade vi till slut på sorello för en kaffe. Jag, julia och lisa vill säga. Apmysigt och när vi surplat upp två koppar var begav vi oss hem till mig. Rödvin, vittvin, vattenmelon, nätmelon, popcorn och den där pinnen mellan fingrarna. Lite bilder och en hel del skratt på altanen. När klockan blev mycket och vi började frysa lämnade dem mig och jag överlämnade mig själv till sängen. Ett ganska klokt val. Får hoppas julia är samarbetsvillig och skickar några bilder snarast, hehe.


nu ska vi tydligen till kristianstad
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0