dark blue

En runda i spåret, en runda på gräsmattan, en runda i gräsklipparen och en övningskörsrunda ner till diö (igen) och willys. Ja, alltså lite har jag ju faktiskt hunnit med idag. Dansade min alldeles egna soldans och lyckades få fram lite sol för dagen. Ganska behagligt ändå.

Imorgon tänkte jag att jag skulle ta mig en tripp till växjö. För imorgon får jag min första löning och på fredag går tågkortet ut. Bäst att passa på med andra ord. Förhoppningsvis fyndar jag en och en annan grej. På kvällen är det dags för årliga ledaravslutningen med gymnastiken på riddarön. Må det vara lite sol imorgonkväll också. Annars blir det något nytt att skydda sig mot regnet på en ö, udde, whatever. Fast vi har å andra sidan alltid trevligt tillsammans med det gänget. Ska nog inte vara några problem oavsett väder. Regna, åska, solsken, hagla, snöa - gör vad vill, du där uppe.

Jag trodde jag hade en hel ledig vecka innan jag börjar jobba, men inte. På onsdag ska jag på att. Åh.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0