det är tomma ord som fastnar, för att jag låter dom vara kvar

Min hjärna har nog redan ställt in sig på lov. Jag klev inte ur sängen före 12 varken igår eller idag. Egentligen är det inte alls okej. Att vända på dygnet redan nu skulle vara till överdrift. Ska bli skönt att börja jobba lite mer nästa vecka, komma upp i tid och känna att man gör något av dagen. Som jag för övrigt inte har gjort idag.

Jag har precis duschat. Annars har jag inte gjort något märkbart, eller jo, dammsögit hela huset. Fast det gjorde jag på 10 minuter, med racerfart. Snart funderar jag på en promenad ute. Jag har ju trots allt laddat mobilen med musik för en anledning. Chansen är dock stor att jag kommer att blåsa iväg och hamna i kiruna, men det är smällar man få ta som vandrare. Förhoppningsvis kommer jag inte att mosa en mygga med läpparna, som jag vet en filur som gjort. Hehe.





Kommentarer
Anonym

hoppas du blåser iväg ända till kiruna

2010-06-13 @ 17:49:39
URL: http://amandut.blogg.se/
Anonym

hoppas myggan smakade gott!

2010-06-13 @ 22:33:37
URL: http://expooosed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0