fin dag fina vänner

Fruktansvärt onödig dag idag. Fast så oerhört skön. Inte tokigt någonstans. Började dagen med att göra slitjobb som alla frisörettor måste göras två gånger per termin. Städa salongen och tekniksalen. Lika kul som det alltid är, eller tja, vi lämnar det. Efter det gick vi och solade ute på gräsmattan på rasten, sköönt. Sedan hade vi lunch och efter det låg vi ytterligare en timme i solen innan vi begav oss hela klassen ner till växjö sjön med en glass i handen. Jag kunde inte ha trivts bättre. Efter ett par timmar gick jag och amanda ner till stan. Hon impulshandlade en hel och jag bara handlade. Lite på impuls också faktiskt. En byxdress på bikbok där allt hamnade på 50%, helt ok.

Sedan åkte vi hem och jag mötte upp mamma och daniel i byn. Vi gick och köpte glass, sedan inhandlade jag en del studentpresenter. Hehe. Nu ska jag lägga mig i sängen och sova lite, känns som att det, typ, är behövligt :) Så godnattis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0