puppet on a string

Fan vad gött med ett mvg på ekosystemanalysen.
Ibland kan även freppa vara snäll.

Sorteringen gick ganska slow, men nu är alla bilder överförda från min dator, martinas dator och även den stationära (som vilken sekund kommer att lägga av). Var tvungen att ladda ner lite photoshop och pyssla lite i det innan också, fick ett sug. Försökte mig på att göra en ny headerbild. Gick inte bra, men så beslutade jag mig för att ta en bild med lite sommarkänslor. Ni kan uppdatera för att se bilden. Gjort det? Erkänn, poolkänsla. Lite  somrigt.

Har kollat lite the hills och lite one tree hill idag också. Sedan tog jag mig en brottningsmatch med gräsklipparen. Inte nådigt någon stans. Ville nästan kasta den i marken för den ville inte samarbeta. Fast det skulle ju inte gå. Så pappa fyllde på med lite bensin och då(!!!) gick den som den skulle. No longer min kompis, den där klipparen.

Jag och martina brummade ner till byn en sväng senare. Till maxi, till guldfynd, till scorette och tillsist kappahl. Där hittade jag ett par sandaler som fick följa med mig hem. Känns som att jag mest handlar för pengar jag inte har, men ibland är martina väldigt snäll. Som idag, då hon la ut pengar för att uppfylla mina behov. Strålande.


mina giant feet, men det är faktiskt 36or. Är fortfarande snopen över det. Vad händer egentligen? Först 24a i jeans och nu 36 i skor. ??
nu ska jag ta en promenad med molle, solen tycks känna för att flasha sig lite idag.


Kommentarer
Martina

Fiiina :)

2010-06-08 @ 20:40:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0