”tyck synd om mig nu”, det var det sista du sa

Had a great night igår. Från att från början vara 6 tjejer till att vara 3 tjejer. Fast det löste vi med att Julia och Carolina kom hem till mig. Vi snackade skit, fixade oss och korkade upp. Halv 12 begav vi oss mot Ahuset där det befann sig... mycket folk. Vi dansade i vad som kändes 5 minuter och spenderade resten av tiden på okänd plats. Tiden bara flög förbi och ingen av oss har någon aning om vad vi gjorde med tiden. Runt halv 2 var det min tur att stappla mig hemåt. Aldrig mer dricka på tom mage säger jag. Inget jag rekommenderar.

Orkade knappt ta av mig skorna innan jag la mig i sängen för att sova. Jag sov som en död kossa och vaknade till doften av stekt potatis. Frestade inte en morgon som denna, men mat måste ätas och jag drog på mig ett leende och åt. Somnade om och vaknade vid 2 igen. Fortsatte min dag i sängen med att kolla på film tills Julia kom förbi en sväng. Vi pratade och pratade, kollade på gårdagens tagna bilder och sedan begav hon sig hemåt igen. Jag la mig på couchen.

Nu har jag piggnat till lite, men klockan har också slagit 20.18 och det är snart dags för sängen igen. Jag har inte tagit ett steg utanför dörren idag, bra jobbat. Hm. Istället har jag suttit och fört över musik till min mobil. Jag är nu 534 låtar rikare. Bra jobbat där också faktiskt. Nej, nu blir det faktiskt film för mig. Att vara utomhus får bli imorgon, eller någon gång resten av lovet. Har all tid i världen på mig att vara ute nu.
godnatt!








svettig?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0