sommar

Och dagen efter tog vi en bakis(för vissa av dem) picknik i näset. Det såg ut såhär:


Bortsett från att vi fick en och en halv timmes lunch idag så har det inte varit mycket att hurra över. Jag hann hem för att sola och slänga i mig en paj, inte mer. La mig på framsidan när jag kom hem tills det var dags att åka och köpa en flytväst till molle och sedan bege oss ut på sjön. Han inte mer än komma ut en bit på sjön innan jag var fruktansvärt sugen på ett dopp. Så jag hoppade i och tog molle med mig, hehe. Simma de kunde han vill ja lova, lite vingligt gick de kanske. Sedan flöt vi runt och så fiskade vi lite. Utan någon vidare tur, men oerhört skönt att få komma ut lite. Första gången i år för mig som jag är ute och fiskar, brukar kunna bli mycket av det på sommaren.
 knott?


Efter den fina båtturen bestämde jag mig för att ta en lång och fin promenad hem sådär i kvällsolen. Ångrar jag inte. Klippte martina senare också, fint det. Nu ska jag gå och lägga mig, ny dag väntar och väldigt mycket värme. Jag gillar svensk sommar, när den är såhär. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0