växande molnighet

Känns som det var hundra år sedan jag satt framför datorn. Fast egentligen var det bara igår jag inte gjorde det. (Hejnörd!) Men ni fick en fin recension om min dag ändå, tacka gud för internet på mobilen, hehe. Bilder har jag slängt upp som ni kan se nedan, inte alltför många.

Idag vaknade jag i tid, upptäckte solen, som många andra verkar ha gjort. Svårt att missa liksom. Så jag la mig ute på altanen för att hinna med så mycket sol som möjligt. Två rundor ner till byn med pappa också. Halv ett trampade jag ner till maxi för att jobba. Klockan 5 var jag klar och cyklade hemåt igen. Gick en runda med Molle sedan övningskörde jag till Bråthult. Hundkurs och där var vi kvar till halv nio innan jag körde hemåt igen. Jag kommer bli gråhårig i sommar om mina dagar ska fortsätta såhär. Det enda jag har gjort idag är i princip stressat. Fast nu har jag lugnat ner mig, lite för mycket kanske. Nu blir håret kanske svart istället, vad vet jag.

Med lite Linnros i bakgrunden känner jag mig ganska redo för ett knäckebröd. Och för sängen. Imorgon hoppas jag på lite mer sol, för då börjar jag inte förrän klockan 5. Tror jag. Rätt skönt. Nähe, herrå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0