wreck of the day

Jag har skrivkramp och en halvuppäten baguett framför mig. General Knas kommer ur högtalarna, egentligen inget jag orkar lyssna på. Spotify bestämmer mitt humör för tillfället, i guess. Förresten tänkte jag dela med mig lite av min glädje åt att jag redan nu vet var jag ska på midsommar. NU, det är bara tisdag. Såhär bra har det nog inte varit sedan förrförra året. (Förra året hade jag inte mycket val, då vi var i spanien. Jag klagar inte!) Hehe, kan nog bli en riktig bra kväll tror jag de.

Nej, kanske man skulle äta upp den halvuppätna baguetten och göra annat så att skrivkrampen försvinner. Förresten så kan ni få den här

spotify:user:anv%c3%a4ndare123:playlist:51JFps28xQBqug1T0IsFJx 

hoppas den duger
delelelelelelelikat



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0