dag x

FY vilken jädrans vårvärder vi har haft idag. Redan på morgonen kände jag en bra dag framför mig. Byxdressen åkte på, skinnjackan och mina sunglasses fick följa med (de åkte även på ett par gånger). Klockan elva mötte jag amanda på stationen, vi satte oss på tåget mot växjö i undran om vart julia var. Några sekunder senare for julia genom dörren och tågchaffuören meddelade att vi "bara" skulle släppa på en tjej till. hehe.

Strålande solsken. Vi mötte upp lisa och palmen för att få lite mat i magen. En thairestaurang, ganska nyöppnad fick det bli. Och OJ vad mat vi fick. Vi hade kunnat klara oss i flera dagar på maten där, i swear. Vi gick mot konsum för att ta bussen till tipshallen. Där var de varmt och mycket folk. Montrar överallt och en hel del känningar. Efter några timmar i vimlet packades det ihop och vi gick vidare mot stan.

Årets första vårbild är nu tagen och kommer att bli officiell så fort jag orkar slänga över den på datorn. SUPERFINT! Nu ska jag njuta av min nyinköpta havredryck med chokladsmak (som vi lurades på att köpa på maxi idag, ack så god!) och även nyinköpt sirapsbröd. Mumma! Solen skiner fortfarande och klockan är kvart i 6. Det vill jag se mer av och kommer säkerligen att göra. Hejsvejs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0