don't upset the rhythm

När klockan slog kvart i fem hade jag hunnit kolla färdigt ett one tree hill avsnitt och hela marley and me. Sedan stängde jag ner datorn och tvingade mig själv ner i djup sömn. Gick sådär bra när timmerstocksarbetarna jobbade utanför och deras strålkastare styrdes rätt in i mitt rum. Lat som jag är gjorde jag inget åt de och lät persiennerna vara hänga där de hängde.

Jag har övningskört idag, första gången på länge. Lite ringrostig och nervositeten på parkeringen var allt annat än okej. Snart ska jag och lisa ta en powerwalk i de fina skogarna uppe i klöxhult.
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

bara för att alla andra gör det och bara för att gör det.

http://open.spotify.com/track/0CFeHYikDDmpRxbQYrFCL0
varsågod



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0